W pierwszej części zadania została zbudowana strona dla księgarni.
Niestety formularz zamówienia nie działa prawidłowo gdyż tylko
zdejmuje książki ze stanu. Samo zamówienie nie jest w żaden
sposób zapisywane.
W tej części zadnia należy stworzyć możliwość zapisywania zamówień oraz odnotowywania ich realizacji.
Realizacja zamówienia przebiega w następujących etapach:
- Złożone - czeka na realizacje
- W realizacji - przygotowanie paczki do wysyłki.
- Wysłane
- Zakończone - otrzymana płatność - zakładamy ze wysyłamy paczką płatne przy odbiorze.
- Anulowane - zwrot paczki.
Ponieważ przy realizacji zamówień mogą wystąpić problemy i
ewentualne reklamacje w bazie danych powinny być zapisane daty
ukończenia poszczegolnych etapów
Czynności do wykonania
- Zaprojektowanie sposobu zapisywania zamówień w
bazie danych i stwórzenie odpowiednich tabel.
(pamiętaj że klient może zamówić więcej niż jedną pozycje)
- Zaprojektowanie strony dla pracownika księgarni z formularzem umożliwiającym zmianę stanu zamówienia.
Sposób wykonania
Zadanie wykonujemy podobnie jak część pierwszą po prostu rozbudowując projekt o nowe elementy
TM
2018