baner tytulowy

Zadanie 3 część 2

W pierwszej części zadania została zbudowana strona dla księgarni. Niestety formularz zamówienia nie działa prawidłowo gdyż tylko zdejmuje książki ze stanu. Samo zamówienie nie jest w żaden sposób zapisywane.

W tej części zadnia należy stworzyć możliwość zapisywania zamówień oraz odnotowywania ich realizacji.

Realizacja zamówienia przebiega w następujących etapach:

  1. Złożone - czeka na realizacje 
  2. W realizacji  - przygotowanie paczki do wysyłki. 
  3. Wysłane  
  4. Zakończone - otrzymana płatność - zakładamy ze wysyłamy paczką płatne przy odbiorze.
  5. Anulowane - zwrot paczki.  

Ponieważ przy realizacji zamówień mogą wystąpić problemy i ewentualne reklamacje w bazie danych powinny być zapisane daty ukończenia poszczegolnych etapów  

 Czynności do wykonania

  • Zaprojektowanie  sposobu  zapisywania zamówień w bazie danych  i  stwórzenie odpowiednich tabel. (pamiętaj że klient może zamówić więcej niż jedną pozycje)
  • Zaprojektowanie strony dla pracownika księgarni z formularzem umożliwiającym zmianę stanu zamówienia.   

Sposób wykonania

   Zadanie wykonujemy podobnie jak część pierwszą po prostu rozbudowując projekt o nowe elementy
  

    TM 2018